Tuesday, December 6, 2011

BokuWa KimiNi KoiWo Suru / 僕は君に恋をする

Assalamualaikum and Ohayou Gozaimasu ...

Salah seorang penyanyi tersohor Jepun . Hirai Ken ..  Semasa sensei belajar di sana dahulu beliau adalah antara penyanyi kegemaran sensei ... Tambahan pula dengan cukup lengkap package ... hahahahha ...So dengarkanlah lagu beliau. Ini adalah single album yang ke 32 dan telah dilancarkan pada hujung tahun 2009 sebagai lagu tema sebuah filem Japan.

Dibawah ini sensei sertakan lirik lagu ini di dalam Bahasa Jepun dan juga yang telah ditulis semula dalam Rumi ...


僕はきみに恋をする
Boku Wa Kimi Ni KoiWo Suru

もしも願が叶うなら
君のかなしみを僕の胸の中に 
そそぎ込んでください
その痛みならば僕はたえられる 

未来えがく地図もなくしてしまう 
ちっぽけな僕だけれど 君を見つけた 

さよなら ありがとう 好きだよ 好きだよ 
さよなら 笑ってよ 泣くなよ バカだな 
伝えたい言葉はとめどなくあふれる 
何度も何度でも 僕は君に恋をする 

君の願が叶うなら
全てささげると心から言える 
僕がいなくなっても 消えることはない 
恋色に染まる心 君と見つけた 

さよなら また会おう ごめんね 好きだよ 
さよなら 笑ってよ おこんなよ バカだな 
恋しい 苦しい 愛しいじゃ足りない 
何度も何度でも僕は君と恋をする 

恋する瞳と 愛する
痛みを
 君が僕にくれた 
輝き忘れない ずっと 

さよなら ありがとう 好きだよ 好きだよ 
さよなら 笑ってよ 泣くなよ バカだな 
伝えたい言葉はとめどなくあふれる 
何度も何度でも 僕は君に恋をする 

さよなら また会おう ごめんね 好きだよ 
さよなら 笑ってよ おこんなよ バカだな 
恋しい 苦しい 愛しいじゃ足りない 
何度も何度でも叫ぶよ 好きだよ
さよなら


Moshimo Negai Ga Kanau Nara
Kimi No Kanashimi Wo Boku No Mune No Naka Ni
Sosogi Konde Kudasai
Sono Itami Naraba Bokuwa Taerareru

Miraiegaku Chizumo Nakushite Shimau
Chippa Gena Boku Dakeredo Kimi Wo Mitsuketa


Sayonara Arigatou Sukidayo Sukidayo
Sayonara Waratteyo Nakunayo Bakadana
Tsutaetai Kotoba Wa Tomedonaku Afureru
NanDoMo NanDoDemo BokuWa KimiNi Koi Wo Suru


KimiNo NegaiGa KanauNara
Subete SasageruTo Kokoro Kara Ieru
BokuGa InakunatteMo Kieru KotoWa Nai
Koi IroNi Somaru Kokoro KimiTo Mitsuketa

Sayonara Mata Aou GomenNe SukiDayo
Sayonara WaratteYo OkonnaYo BakaDana
KoiShii KuruShii ItoShii Ja Tarinai
NanDoMo NanDoDemo BokuWa KimiTo Koi Wo Suru


Koi Suru HitomiTo Ai Suru ItamiWo
KimiGa BokuNi Kureta
Kagayaki Wasurenai Zutto

Sayonara Arigatou Sukidayo Sukidayo
Sayonara Waratteyo Nakunayo Bakadana
Tsutaetai Kotoba Wa Tomedonaku Afureru
NanDoMo NanDoDemo BokuWa KimiNi Koi Wo Suru

Sayonara Mata Aou GomenNe SukiDayo
Sayonara WaratteYo OkonnaYo BakaDana
KoiShii KuruShii ItoShii Ja Tarinai
NanDoMo NanDoDemo SakebuYo SukiDaYo
Sayonara


Wassalam & また

No comments:

Post a Comment