Saturday, September 15, 2012

Al-Fatihah buat sahabat

Assalamualaikum and Ohayou Gozaimasu ...

Image result for al fatihah
Al-Fatihah buat seorang sahabat...Terima Kasih Allah kerana telah menemukan dan meminjamkan kepada aku walaupun seketika...Walaupun pahit untuk ku telan dan sukar untuk mempercayainya Aku Redha dan Pasrah kerana aku tahu Allah lebih menyayangi kau sahabatku...Al-Fatihah buat sahabat kami Normaya Mokhtar...


* Gambar-gambar yang diletakkan telah dipadamkan bagi menjaga privasi keluarga dan rakan-rakan arwah.Saya tidak menyangka berita arwah akan mendapat liputan di dada -dada akbar. Saya berharap gambar-gambar yang telah (dipinjamkan ) dapatlah dilupuskan . Jutaan terima kasih .

Wassalam & また 

1 comment:

  1. semoga rohnya tergolong dikalangan yg soleh

    ReplyDelete